Lilypie Fourth Birthday tickers

Saturday, September 8, 2007

我的专长...

Digg this



pimp your myspace at Gickr.com
在看我吗?我会害羞哦!

我目前的专长是翻翻唷!
我最喜欢翻去左边...
因为我喜欢跟睡在我左边的Mummy挤烧(福建话)
Mummy每次说我把她逼到墙角...嘻嘻!

踢踢也是我的专长喔!
我最喜欢踢踢我右边的Daddy...
这样Daddy才会起来陪我玩呀!
不然我会很闷的leh!

1 comments:

Blogger said...

Hey...your son is really adorable! How time flies! Mine will be out in 5 weeks' time. Another piglet :)

Newer Posts Older Posts Home
 

© Maintained & Enhanced by Blog A-to-Z